פיתוח אפליקציות לעסקים קטנים – בואו לעזור לעסק שלכם לצמוח 

פיתוח אפליקציות לעסקים קטנים לא מועטים הפך למנטרה, עם זאת נדרשת השקעה ראשונית ואת הביטחון שהאפליקציה תשתלם לעסק. עם זאת לאפליקציות לסמארטפונים יש יתרונות רבים כמו יכולות ביצועים, אופציות לאחסון, שימוש באפליקציות של הנייד (כמו מצלמה, אנשי קשר וכו') ומהבחינה השיווקית הפנייה הישירה למשתמש.

מה סוג האפליקציה המתאים לכם?

אפליקציות יכולות להיות למטרת רווח כלכלי (מכירה) ואפליקציות שמטרתן לפתח את המותג ו/או המוצר. אפליקציות בעלות עם אוריינטציה מכירתית יכולות לעשות זאת דרך גביית כסף להורדה של האפליקציה, אך גם דרך קניות פנימיות כמו באפליקציות משחקים- מנויי VIP, הטבות למשחק ותוספות (ההצלחה המסחררת של קנדי קראש היא דוגמה מעולה ל- In App Purchases). אפליקציות שנועדו לשיווק ומיתוג כמו אפליקציות שנותנות טיפים בנושאים כמו חיי היום יום, יבוא מסין, מתכונים, בידור ועוד, לרוב גורפות את ההצלחה שלהן דרך כמות גדולה של משתמשים.

כל היתרונות לפיתוח אפליקציית מובייל לעסק שלכםבניית אפליקציות

לפיתוח אפליקציות לעסקים יש יתרונות רבים, ביניהם:

  • רוב האנשים נמצאים ליד הנייד שלהם מרבית מזמנם וספורים האנשים שמבצעים לו כיבוי מוחלט. היופי בכך שהסמארטפון צמוד למשתמש הוא היכולת לשלוח לו התראות והודעות גם כשהטלפון מקבל קצת מנוחה. גם במצבי טיסה המשתמש יקבל את ההודעות כשיחזיר את הנייד למצבו הרגיל, כך שהמסרים השיווקיים עושים את דרכם ישירות לעיני המשתמשים בכל עת.
  • המשתמשים מקבלים את היכולת לשמור נתונים שלהם באפליקציה ולהשתמש בהם מתי שנוח להם, פיתוח האפליקציה צריך כמה שיותר לתת את התמריץ לחזור לאפליקציה על מנת להשתמש במידע השמור, ובכך לייצר אפליקציה רווחית ושיווקית.
  • המסכים הקטנים של סמארטפונים דורשים גם עיצוב וגם תוכן נקיים ופשוטים. כמה שפחות להעמיס על המשתמש. יש הטוענים שזהו למעשה חיסרון- מבחינת הקופי וכתיבת התוכן לקצר לעיתים קשה יותר מלהאריך, אך טקסטים קצרים וקולעים יוכלו גם להקל על מפתח האפליקציות להתאים אותה לסוגי וגדלי מסכים שונים.
  • פיתוח אפליקציות מאפשר להם גישה ישירה ללקוחותיהם ולפתח את הקשר בין העסק ללקוח. האפליקציה מאפשרת התאמה אישית לפי העדפות המשתמש ובנוסף אפשר לנצל זאת לתקשורת וזמינות נוחה יותר עבור הלקוח עם העסק.
  • מבחינת מעקב על נתוני השימוש לצרכי שיווק האפליקציה- זה נעשה בדרך קלה, מידית ונוחה מאוד. גם שירותי המיקום יכולים להוות פילוח מידע משמעותי ומועיל.
  • ויראלי זו המתנה הגדולה. משתמשים שנהנים מהאפליקציה ימהרו להמליץ עליה לקרובים אליהם. אפליקציות שבהן יש אופציית העברת מידע פנימית (כמו אינסטגרם ורשתות חברתיות אחרות, לדוגמה) עוברות בצורה ויראלית בין המשתמשים עד שהם צוברות תאוצה (לצבור קהל התחלתי רחב לאפליקציה זו לא משימה פשוטה, אך ברגע שזה מצליח הפוטנציאל הוא עצום).
  • כל עוד הממשק פשוט, מאובטח ונוח- תשלום בנייד יכול להיות פתרון הרבה יותר נוח עבור משתמש. עוד יותר מועיל ההמרה האוטומטית למטבע הרלוונטי, שמירת הגדרות כמו כתובת למשלוח וממשק עם חברות תשלום פופולריות כמו PayPal יכולים מאוד להועיל. פיתוח האפליקציות הופך לרווחי ככל שהדרך לתשלום והפעולה עצמה קצרים יותר- כך יש ללקוח פחות זמן להתחרט. אז איך לומדים את כל זה? פשוט מאוד, נרשמים ללימודי קורס פיתוח אפליקציות במכללת iNT, ובסיום הקורס תהפכו גם אתם למומחים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *